29.1.2009 10.50.
„eserský terorista Jakov Blumkin zavraždil německého velvyslance Counta von Mirbacha“ – že by se jmenoval křestním jménem Count? :o))) Jestli on to nebyl spíš hrabě von Mirbach.
„17. července 1918 byl tedy car Mikuláš Romanov, poslední car Ruska i s celou rodinou a služebnictvem popraven“ – nebyli popraveni. Byli brutálně zavražděni. Žádný regulérní a spravedlivý soud neproběhl.
Ohledně „speců“ – v podstatě rudým vyhráli občanskou válku, za což se jim bolševici později odměnili tím, že jejich větší část povraždili a menší část nahnali do gulagu, čímž je tedy zavraždili též. A jak jim tito „specové“ pak v roce 41 chyběli, co?
„1 milión mrtvých rudoarmějců, 500 000 –1 000 000 obětí bílého teroru“ – a co oběti rudého teroru? Nic? Nebo je tím myšleno těch 5 mio mrtvých hlady?
A na konec – nějak jste zapomněli na československé legionáře. Ti bolševikům zatápěli statečně.
29.1.2009 22.19.
1.Ano, byl to hrabě, ale hrabě není křestní jméno, to snad uznáš i ty.
2.Regulérní soud neproběhl jen z důvodu urgentního nebezpečí ze strany kornilovských dobrovolnických sil a krvelačných československých legionářů.
3.Vyjmečně s tebou naprosto souhlasím.Mezi slavné spece se řadil
i budoucí maršál SSSR Tuchačevský, tankistický maršál Bljucher či
další.Jen pár se jim vyhnulo, např.generál Šapošnikov, jeden z mála
důstojníků jechž si Stalin vážil, či Žukov, který se údajně dostal
přes čistky jen díky tomu, že si stěžoval na všechny strany.
Jinak stalinské čistky v důstojnickém sboru Rudé armády, ať
šlo o dobrovolníky, kteří se vypracovali na důstojníky, či spece,
byli jednou z krvavých zrad proti sovětské republice v době, kdy
Hitlerovci a italští fašisté započínali své brutální
agrese(Španělsko, Etiopie, Rakousko, Československo…).
Ale fakt si tentokrát kvalitně vystihl naše stanovisko!
Takže ano, chyběli.Ale zase zaměňuješ Leninův a Stalinův
režim.
4.Oběti rudého teroru se nedají přesně určit.Podle záznamů ČEKY
mohlo jít o cca.25 000–30 000 lidí, podle různých
antikomunistických historiků a pofidérních zdrojů jako je Robert Conquest,
mohlo jít o cca.1 250 000.
A 5 miliónů mrtvých hlady je naprosto irelevantní argument,
to snad uznáš i ty, neboť většina těchto lidí zemřelo na územích
ovládaných bělogvardějci nebo jinými zločinci.Například na Ukrajině,
když bolševici zavedli „Státní monopol na výrobu obilí“
započal tam hlad, ale situace byla udržitelná.Poté co loutková diktatura
hetmana Skoropadského dosazeného německou intervencí zrušila státní
monopol zemřelo 100 000 lidí hlady.
Další důvod proč je tento „argument“ irelevantní je ten,
že Sovětská republika se v průběhu občanské války nacházela
v totálním hospodářském embargu ze strany vyspělých
kapitalistických států.Jen pár států uznalo a bylo ochotno spolupracovat
se Sovětskou republikou(Německo, Afghánistán…).
Je to vlastně směšné, když operuješ s číslem 5 miliónů
mrtvých hlady, což nikdo z nás nezpochybňuje, přestože z drtivé
většiny je to „zásluha“ bělogvardějské kontrarevoluce a
zahraniční intervence, blbečku.
5.Českoslovenští legionáři, ano taky souhlasím.Ti byli jedni z mála, kteří byli pro bolševiky potencionálním nebezpečím a nezapomínej, že to byli i oni, kdo na popud generála francouzských vojsk Janina vydali velitele protibolševických sil Kolčaka v únoru 1920 „Politickému komisariátu“(viz.článek).
6.Jdi už do hajzlu, když neumíš argumentovat(1.argument nebyl vůbec argument, 2.přehlížel okolnosti, 3.mě osobně dával za pravdu a já s ním plně souhlasím a stotožňuji, 4.byl jen z poloviny relevantní a 5.byl výkřik do tmy…).
Tak pac a pusu z autobusu.
![]()
29.1.2009 22.31.
„Na bílý teror musel Lenin odpovědět terorem rudým,
z počátku organizovaným živelně zezdola, jemuž padlo za oběť podle
zdrojů Čeky 30 000, podle zdrojů antikomunistů, až 250 000
caristů, kozáckých atamanů, šlechticů, podnikatelů, velkostatkářů a
dalších představitelů kontrarevoluce.“-z článku.
Hledal si svůj rudý teror, tady ho máš
Jinak ohledně těch čísel 250 000 je průměr udávaný
antikomunisty, číslo nad 1 000 000 obětí je udáváno
nejradikálnějšími blázny a čekistická
administrativa(nejdůvěryhodnější zdroj) udávala mezi
25 000–30 000.
30.1.2009 7.26.
25 tisíc??!! Sto milionů lidí zemřelo kvůli rudému teroru! A pokud jde o Lenina, zabijel možná méně než Stalin, Mao a Hitler (ten byl taky levičák), ale to jen proto, že taky dřív natáhl bačkory. Zapište si to za uši, rudá nedochůdčata.
30.1.2009 12.11.
Opět musím říci, že i když jsem příspěvek výše já nepsal, mohu s ním jen souhlasit, i když je údaj o 100 mio obětí často zpochybňován a já sám mám s tím číslem vclku problémy.
Autore – ad 1 – tak jmenoval se Count, nebo ne? O to mi
šlo. ostatně šlo jen o přátelské popíchnutí.
ad 2 – soud neproběhl, tudíž šlo o prachsprostou brutální
masovou vraždu. Nic víc.
ad 3 – Leninův a Stalinův režim je pro mne v podstatě
stejný – rudý teror. Jde jen o to, který capo di tuti capi je
zrovna v čele gangu.
ad 4 – nezpochybňuji 5 mio mrtvých hlady. řadím je ale
k obětem ruzdého teroru. Rudí teror rozpoutali pučem proti legálkní
vládě a také tedy nesou odpovědnost za všechny oběti. Vašich několik
tisíc uznaných jako oběti teroru rudých komisařů je směšné číslo.
ad 5 – nezapomínám na vydání Kolčaka. Jen se mi osobně
příčí – nejsem zastánce vydání jednoho vražedného hajzla jiným
vražedným hajzlům.
ad 6 – je s vámi sranda.
ad přídavek – „Na bílý teror musel Lenin odpovědět
terorem rudým“ – to považuji za nepovedený vtip, viz můj bod 4.
Další óbrvtip je ten o čekistech jako nejdůvěryhodnějším zdroji.
V tom případě by gestapáci byli důvěryhodnodt sama. Čeka a gestapo
– stejná pakáž.
30.1.2009 14.54.
1.Došlo k chybě což uznávám.Count pravděpodobně není křestní jméno.Celým jménem se jmenoval Wilhelm Graf von Mirbach-Harff.
2.O masové vraždě se už vůbec nemůže mluvit.Dělal snad krvavý car Mikuláš II., soud s liberálními studenty, demokratickými aktivisty, levicovými sociálními demokraty, ale třeba i pravicovými Kadety(konstituční demokraté)???Ne.
3.Prohlašovat, že Leninův a Stalinův režim je stejný, je absolutně stejná stupidita, jako kdybych prohlásil, že Bushův a Stalinův režim byl stejný!Stalinský režim zničil všechny výdobytky revoluce, pvoraždil nejlepší elitu sovětské země(přečtěte si „Otevřený dopis Stalinovi“ napsaný Fjodorem Iljinem Raskolnikovem, emigrantem a dřívějším sovětským velvyslancem.Dopis byl vydán jen ve francouzsko-ruském emigrantském tisku.F.I.Raskolnikov byl velitel rudých námořníků a později sovětský velvyslanec v Afghánistánu a Bulharsku.Celý dopis v angličtině je na marxists.org , v češtině byla část přeložena Stranou demokratického socialismu a můžeš ji lehce najít).
4.Bolševici(v koalici s levými esery) se k moci nedostali pučem nýbrž legálním přesunutím moci z rukou Prozatímní vlády do rukou Sovětů.Pokud by 2.Sjezd sovětů a říjnová revoluce byli pučem, pak bych mohl s čistým svědomím a jasným vědomím prohlásit, že vytvoření Topolánkovy vlády bylo pučem(nehledě na to, že na 2.Sjezdu sovětů ani nějaká politická korupce neprobíhala což se o Topolánkovistických praktikách nedá říct).Sovět=rada či výbor.Sovět je složen z demokraticky volených a odvolatelných zástupců pobírajících stejné platy jako lidé jež zastupují(vojáci, dělníci, námořníci, rolníci, učitelé, studenti, atd.atd.atd…).To bylo pokřiveno za stalinské diktatury.Ovšem 2.Sjezd sovětů byl sjezdem zástupců lidu z celého Ruska.Šlo o nejdemokratičtější parlament s přímo zvolenými zástupci 160 miliónů obyvatel Ruska!O nějakém „puči“ se absolutně hovořit nedá.Vždyť říjnová revoluce byla legálnějším převzetím moci než Topolánkovy melčákovskopohanské praktiky!Mnohonásobně demokratičtější!
5.K tomuto již nemá cenu se vracet, tvůj osobní názor.
6.Děkujeme, ale my tady nejsme pro srandu takovým blbcům jako seš ty.
Ad přídavek-ČEKA jest také důvěryhodným zdrojem.Pokud by dokumenty
tajné policie nebyli důvěryhodným zdrojem proč by tolik pravičáci
toužili po otevření archívů KGB, StB, Stasi atd.???
30.1.2009 17.28.
Autore, vy hnusně lžete! A opíráte se o nepravdivé údaje bolševické propagandy, vy rudý usmrkanče! A ještě se hlásíte k brutální vraždě cara Romanova, velkého humanisty a ochránce lidských práv, patříci na můj panteon hrdinů, jako jsou Pinochet, Suharto, Bush, Reagan, Nixon, Šaron, Begin, Franco, Salazar! Chichti
30.1.2009 17.29.
Předchozí příspěvek jsem opět nepsal já, ale jinak s ním souhlasím.
30.1.2009 20.06.
Žádný z příspěvků podepsaných mým jménem jsem nepsal já. Můj styl, překypující noblesou, šarmem, vtipem, kultivovaností a pravdonmluvností mluvčího Cikrta, je nezaměnitelný. Se všemi předchozími příspěvky ale souhlasím.
30.1.2009 20.20.
Souhlasíš, že tvými hrdiny jsou masoví vrazi Bush, Pinochet atd.?
31.1.2009 0.40.
Já je dost kritizuji, ale současně je chválím za to, že vám dokázali dát přes držku, rudá špíno.
1.2.2009 0.31.
A ještě jednou k 4.bodu:
Tím pádem, je kapitalismus za všechny zločiny, smrt, bídu a utrpení
od dob Francouzské revoluce plně vinný???Jinak tu plácáš demagogii…
Stejně tak „sametová“ pseudo-revoluce je vinná za všechny
korupční skandály a „privatizace“ a privatizační zločinny.
Atd.atd.atd.
Podle tohoto soudu bych mohl říct, že sexuální deviant je nevinný,
protože žena si o „znásilnění“ koledovala.
Ty shazuješ vinnu na revoluci, která hladomor nezpůsobila,
z kontrarevoluce a kontrarevoluční intervence a blokády, která ji
způsobila!
1.2.2009 23.53.
Vzhledem k opakovanému spamování diskusí (vkládání komentářů k článku z jedné a té samé IP adresy opakovaně po sobě) a vzhledem k zneužívání nicku „Jakub Roth“ několika různými účastníky diskuse se REVO Česko rozhodlo až do odvolání zablokovat vkládání komentářů z některých IP adres. Věříme, že všichni slušní účastníci diskusí na našich stránkách toto vynucené opatření přijmou s porozuměním.
Jméno a email jsou vyžadované (email se nezobrazuje).